x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است 

قوانین و مقررات

بسمه تعالی :

بیسیم یدک تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

استفاده از خدمات وسرویس های بیسیم یدک به منزله قبول قوانین و مقررات بیسیم یدک می باشد.

توافقنامه و تغییرات

۱- کلیه کاربران سرویسهای ، موظف به رعایت کامل شرایط  و خدمات ارائه شده بیسیم یدک می باشند.

این شرایط جامع و کامل نبوده و بیسیم یدک حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس  bisimyadak.ir برای خود محفوظ می دارد.


اطلاعات صحیح

۱- کاربران میباست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات بیسیم یدک  اطلاعات صحیح در اختیار بیسیم یدک  قرار دهند و بیسیم یدک برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .

۲- چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا بیسیم یدک شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد بیسیم یدک به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.


حفظ اطلاعات محرمانه

۱- بیسیم یدک  هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید بیسیم یدک و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.


امنیت حساب

۱- کاربری وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.

۲- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به بیسیم یدک  اطلاع داده شود.بدیهی است بیسیم یدک  هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمپذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به بیسیم یدک  یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربری میباشد.


نحوه ارتباط

۱- نحوه ارتباط  بیسیم یدک  با کاربران به وسیله ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل پارسان نیک در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.

۲- برای اطلاع از آخرین تحولات کاربر میبایست به بیسیم یدک مراجعه کرده و قسمت  اخبار را مطالعه کند ، بیسیم یدک تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .


عدم استفاده غیر قانونی

۱- کاربران میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام ندهد.

۲- بیسیم یدک حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .

۴- بیسیم یدک  این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.

۵- بیسیم یدک  مجاز است دسترسی کاربر به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.


مرجع قضاوت

۱- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل بیسیم یدک بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، پارسان نیک خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا می باشد .


عودت مبالغ

۱- امکان عودت ، مبلغ واریز شده ب در فاکتور  بیسیم یدک  این امکان پس از بررسی بخش فروش  امکان پذیر خواهد بود و وجه پرداختی توسط امور مالی به حساب کاربر با دریافت یک شماره حساب بانکی  انجام می پذیرد .


بخش پشتیبانی

۱- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

۲- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند .

۳- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

۴- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

۵- کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .